دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

۲ قهرمان پارالمپیک توکیو  در فردیس تجلیل شدند

امیر جعفری و مهرزاد مهروان ۲ قهرمان مدال آور پارالمپیک توکیو در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب مقام و افتخار آفرینی برای ایران اسلامی شدند  که با حضور  مسوولان شهرستان فردیس تجلیل شدند.

مهروان بازیکن طلایی تیم ملی والیبال نشسته و جعفری نیز در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال نقره دسته ۶۵ کیلوگرم وزنه‌برداری پارالمپیک را از آن خود کرد و اولین مدال‌آور کاروان ایران بود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در صحن شورا گفت: ورزشکاران فردیسی با کسب مقام و مدال های درخشان در پارالمپیک توکیو موجب سربلندی کشور و استان البرز و شهرستان فردیس شدند.

داود عزیزی افزود: این شهرستان  ظرفیت های فراوانی در رشته ورزشی  و قهرمانان به نام دارد و باید مورد توجه مسوولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با تجلیل از قهرمانان و مدال آور شهرستان انگیزه ورزش در جوانان افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی این شهرستان برای هر نفر چهار سانتی متر مربع است که با استانداردها فاصله زیادی دارد، افزود: طی این سال های اخیر فضاهای بیشتری به ورزش فردیس اختصاص یافته  اما مهاجرپذیر بودن  بر سرانه های ورزشی  غلبه کرده است  که هر سال ۴۰ هزار نفر به جمعیت این شهرستان افزوده می شود.

وی شغل را مهمترین دغدغه قهرمانان ورزشی فردیس دانست و از مدیریت شهری خواست با توجه به اینکه دوره قهرمانی محدود است زمینه اشتغال این ورزشکاران در ادارات بررسی شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …