یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

جانشین لشکر۲۳ تکاور ارتش: خانواده های شهدا و جانبازان الگوی جامعه اسلامی هستند

سرهنگ «محمدعلی حاجی زاده» روز یکشنبه در آیین تجلیل و پاسداشت تعدادی از والدین شهدا و جانبازان  که در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ شهرستان کرج برگزار شد، افزود:  امروز  امنیت ، اقتدار و دستاوردهای پیشرفته نظامی  ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است.

وی اظهار داشت: افتخار ما این است که تمام شهدا به نفس راضیه و مرضیه رسیده اند به طوریکه در «نفس راضیه» شهدا از کاری که کرده اند راضی هستند و «نفس مرضیه» نیز خداوند از کاری که شهدا کرده اند راضی بوده و مورد قبول قرار داده است.

جانشین  فرماندهی لشکر ۲۳ نیروهای مخصوص تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: متاسفانه ارتش جمهوری اسلامی در بعضی از استان ها مستقر نیست و شرمنده بسیاری از خانواده های معظم  شهدا از جمله در استان  البرز هستیم.

وی تاکید کرد: انتظار می رود مسوولان بخش های مختلف از تمام خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرکشی کنند. 

جانشین فرماندهی  لشکر ۲۳ نیروهای مخصوص تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد که در استان البرز بیش از ۲۰ هزار خانواده شهید و جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران چه به عنوان میهمان و چه به عنوان بومی حضور دارند.

وی با بیان اینکه در بیشتر استان ها آمار درستی از خانواده  های ایثارگران در دست نیست، گفت: به همین منظور اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شده تا بتواند مدیریت جامعی را برای ساماندهی و رسیدگی به امور این خانواده ها داشته باشد.

طرح سپاس شکلی نو به خود گرفت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ کرج نیز در این آیین با بیان اینکه برگزاری این مراسم گرامیداشت در قالب طرح سپاس برگزار شده است، گفت: طرح سپاس به منظور سرکشی و دیدار با خانواده های  معظم شهدا و ایثارگران چندسالی است که توسط بنیاد شهید و با همراهی ارگان های نظامی و انتظامی و ائمه جمعه برگزار می شود.

«شهرام خوشنویس» افزود:  امروز با هم اندیشی لشکر ۲۳ تکاور ارتش بر آن شدیم تا در شرایط کرونایی که بعضی از خانواده های ایثارگران امکان پذیرایی از میهمانان را ندارند، با شکلی جدید طرح سپاس را اجرا کنیم و این شیوه  به صورت گردهمایی های کوچک این چنینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران خود را مدیون خون شهدا می داند، اظهار داشت: سیاست اصلی این نهاد نهایت خدمت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.

لشکر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین از ۱۰ نفر از والدین معظم شهدا و جانبازان کرجی تجلیل کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …