چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

محرومیت ها در شهرهای تابعه شهرستان کرج فراوان است

غفور قاسم پور روز دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی کرج افزود: بخشی از این محرومیت ها در حوزه آموزش نمود عینی دارد. 
فرماندار ویژه کرج گفت: با وجود افزایش اعتبارات شهرستان، این هنر مدیران است که رایزنی های لازم را برای تخصیص منابع از سرفصل اعتبارات ملی در دستور کار قرار دهند. 
وی افزود: در بخش های منابع آبی، آبیاری نوین، فاضلاب و پسماند، بهسازی راه های روستایی، بافت های فرسوده ،طرح های هادی، توسعه امور ورزشی اعتبارات خوبی از سرفصل ملی اختصاص پیدا کرده است و مدیران مربوطه باید تلاش کنند تا منابع مالی را از این طریق نیز افزایش دهند. 
فرماندار کرج یاد آورشد: از آنجایی که ۷۵ درصد منابع آبی کرج به چاه ها متصل است و در جریان قطعی ها علاوه بر برق، آب کرج نیز قطع می شد، مدیران مربوطه رفتند و پشت در وزارت نیرو شرایط خاص شهرستان  و استان در سطح کشور را توضیح دادند تا بخشی از مشکلات مرتفع شد. 
قاسم پور افزود: البته تلاش های استاندار استان البرز و  نمایندگان شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی در این زمینه کمک شایان توجهی داشت که جای قدردانی دارد. 
 معاون استاندار البرز در ادامه با اشاره به شرایط خاص استان البرز از حیث ترددهای میلیونی بیان داشت: این استان در مسیر عبور از ۱۴ استان مواصلاتی کشور قرار دارد و نگهداری از راه ها و حجم این ترددهای میلیونی برای استان هزینه بر است، بنابرایننیاز اساسی است که نیم درصد از بودجه های استانهای مذکور به کرج اختصاص پیدا کند. 
فرماندار شهرستان کرج افزود: در حوزه صنایع دستی نیز تلاش می شود تا اعتبارات مناسبی برای توسعه ی فعالیت های فرهنگی در شهرستان کرج صورت گیرد. 
قاسم پور همچنین با بیان اینکه اعتبارات سال ۱۴۰۰  بصورت اوراق مشارکت به دستگاه ها اختصاص خواهد یافت، گفت: مدیرانی که توانایی جذب این اعتبارات را ندارند تا پیش از بازگشت اعتبار عدم توان جذب خود را اعلام کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …