شنبه , 15 اردیبهشت 1403

خیریه عترت بوتراب ماهیانه به ۶۱۳ یتیم کهگیلویه خدمت رسانی می‌کند

به گزارش ایرنا، عبدالخالق آرامش دوست روز سه شنبه در آیین اهدای تجهیزات هوشمند لپ تاپ و تبلت به دانش آموزان یتیم این شهرستان اظهارداشت:  موسسه خیریه عترت بوتراب که از موسسات فعال در عرصه کمک به نیازمندان در استان است،تاکنون خدمات خوبی به ایتام شهرستان ارائه داده است.

وی بیان کرد:  این موسسه خیریه کمک های فراوانی در راستای اهدای جهیزیه، اکرام ایتام و اشتغال مددجویان کمیته امداد انجام داده و در احداث مسکن مددجویی فعالیت موثری دارد.

آرامش دوست گفت: ۶۱۳ یتیم زیر پوشش این نهاد قرار دارند که چتر حمایت ۹۰۰ حامی را بر سر دارند و به طور میانگین ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت به هر یتیم پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به توزیع  یکصد دستگاه تبلت و ۸۰ دستگاه لپ تاپ بین دانش آموزان یتیم استان افزود: این تعداد تجهیزات به همت موسسه خیریه عترت بوتراب تامین شده است.

 هم اکنون ۲ هزار  و ۷۰۰کودک یتیم زیرپوشش حمایت های کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد هستند.

تعداد حامیان عضو طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار و ۵۵۱ نفر است. 

 هشت هزار و ۷۴۱ نفر از این تعداد حامی فعال بوده و ماهانه کمک ‌های نقدی خود را برای ایتام و فرزندان محسنین  زیر  پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد واریز می‌ کنند. 

 متقاضیان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می توانند به  سایت ملی اکرام و محسنین به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir مراجعه کنند. 

 بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …