جمعه , 14 اردیبهشت 1403

نوزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم| آیت‌الله رئیسی با مترو وارد استان البرز شد + فیلم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در قالب نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت و در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین به منظور بررسی اولویت‌های توسعه‌بخشی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات مردم بعدازظهر امروز  پنجشنبه 18 فروردین ماه با مترو وارد استان البرز شد.

برگزاری نشست شورای اداری استان و دیدار با اقشار مختلف مردم با حضور رئیس دولت و مسئولان استانی نیز برای نوزدهمین سفر استانی رییس جمهور پیش بینی شده است.

تعدادی از نمایندگان رئیس جمهور و وزرا نیز آیت الله رئیسی را در سال “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم در سفر استان البرز همراهی می‌کنند.

در این سفر که 12 نفر از اعضای کابینه حضور دارند برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است.

وزیر صمت در اشتهارد، وزیر میراث فرهنگی در طالقان ، وزیر ورزش در چهارباغ، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان محیط زیست در ساوجبلاغ، وزیر جهاد کشاورزی در نظرآباد و وزیر کشور در کرج حضور پیدا می کنند.

آیت الله رئیسی پیش از این به 18 استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …