یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دستگاه برق اضطراری برای ورزشکار مصدوم فردیس تامین شد

رییس اداره برق شهرستان فردیس روز یکشنبه با حضور در منزل  خانواده مهسا آقایی تکواندوکار فردیسی دستگاه برق اضطراری را به این ورزشکار مصدوم هدیه کرد.

علی داداشی به خبرنگار ایرنا گفت : قطعی برق به علت افزایش بار مصرف در سراسر کشور رخ داد که شهرستان فردیس نیز از این مشکل بی بهره نماند.

وی اظهار داشت: در ابتدا شرایط شبکه را بررسی کردیم و دیدیم که شبکه برق به فیدرهای اصلی وصل است اما  امکان قطع نکردن برق وجود نداشت.

داداشی  در خصوص تامین برق برای امیر عباس زمرد  کودک ۲ ساله فردیسی که با بیماری خاص مبتلا است ، اشاره کرد و گفت: شرایط امیرعباس  همانند مهسا است اما شدیدتر که نیاز او فقط اکسیژن ساز نیست بلکه این کودک با استفاده از  یک سری تجهیزات پزشکی زنده مانده است.

رییس  اداره برق شهرستان فردیس گفت: هفدهم تیرماه جاری قطعی برق در فردیس رخ داد؛  تماسی  پدر امیر عباس با من داشت که موتور برق در کنار منزل آنان   استقرار یافت و تجهیزات پزشکی نیز شارژ شد  و هر زمان نیاز به تامین برق باشد بلکه فاصله به این بیمار خردسال خدمات رسانی ویژه خواهد شد.

«مهسا آقایی» دختر تکواندوکار فردیسی که اکنون  زندگی نباتی دارد، چند سال پیش که از باشگاه در حال برگشتن به خانه بود به علت بسته شدن مسیر پیاده‌رو توسط سازندگان یک ساختمان، ناچار می‌شود از کنار خیابان عبور کند اما همان لحظه یک خودرو با وی برخورد می‌کند و پس از ضربه شدید مغزی و ایست قلبی به بیمارستان انتقال می یابد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …