یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

فرهنگیان کرج با امام و شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش ایرنا ، در این آیین زیارت قبور مطهر شهدا در بهشت زهرا از جمله شهیدان محمد حسین فهمیده، چمران، همت و جهان آرا  با ذکر صلوات، فاتحه، تلاوت قرآن و همچنین سردادن شعار لبیک یا خامنه ای انجام شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج دراین آیین گفت: اندیشه امام خمینی (ره) در جامعه و بزرگداشت یاد و خاطره سردار مقاومت شهید سردارحاج قاسم سلیمانی ازمهمترین محورهایی است که باید دربین دانش آموزان ترویج شود.

مراد مالمیرخاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) یک تفکر بزرگ و یک آرمان بلند از خود به جای گذاشت که بعد از ایشان تمام انسانهای دنیا بتوانند به آزادگی برسند و امروز با رهبری امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیاری از این آرمانها نزدیک شده ایم.

وی بیان داشت: مردم ایران عظمت و آبادانی این دیار گوهر بار را از اندیشه ناب امام خمینی(ره) می داند.

مالمیرتصریح کرد: عزت و عظمت کشور مدیون جانفشانی رزمندگان اسلام ،صبر و مقاومت خانواده شهیدان است.

وی تصریح کرد: حفظ و بقای نظام اسلامی در گروی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، عمل به وصایا و اهداف همه کسانی است که با تمامی وجود از ولایتمداری دفاع کردند.

وی ضمن تسلیت اربعین حسینی،مهمترین ارمغان امام حسین(ع) برای بشریت را خودشناسی ذکر کرد وافزود: مهمترین عامل قیام امام حسین(ع) در کربلا رهایی تمامی بندگان از جهالت، نادانی، ظلالت و گمراهی است.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج ادامه داد: همه ما باید با امام حسین از ظلالت و جهالت رهایی پیدا کنیم و قبل از هر چیز باید بدانیم ظلالت و جهالت واقعی و حقیقی چیست و راه رهایی ازآن را پیدا کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …