جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استقلال آموزش و پرورش فردیس اهتمام مسوولان استانی را می طلبد

سالار قاسمی روز سه شنبه در آیین نواختن زنگ مقاومت و ایثاردر مدرسه شهید بهنام محمدی در شهرک وحدت فردیس افزود: اهتمام استاندار البرز و نمایندگان مردم در مجلس باشد از سازمان امور اداری استخدامی مجوز را هر چه زودتر بگیرند ظرف مدت ۲۴ ساعت استقلال آموزش و پرورش فردیس انجام می شود.

وی در خصوص استقلال اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: امروز با دکتر عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این زمینه با هم بحث شد و ایشان پیگید این موضوع بودند ما هم برای استقلال آموزش و پرورش فردیس مکاتبات لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: وزارت اموزش و پرورش هم با استقلال اداره آموزش و پرورش فردیس موافقت اعلام کرده است اما باید سازمان امور اداری استخدامی مجوز توسعه یک تشکیلات را به ما دهد پیگیری های لازم انجام شده امیدوارم زودتر این مجوز بیاید تا ما کار را شروع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: امیدوارم با پیگیر های استاندار البرز و نمایندگان مجلس با پیگیری ها تسریع کنند با سازمان امور اداری صحبت کنند تا مجوز صادر شود اداره کل تمام ظرفیت های لازم از نظر نیروی انسانی و هم ساختمان در راه اندازی هیچ مشکلی وجود ندارد تمام امکانات برای راه اندازی و شرایط لازم هم برای اداره اموزش و پرورش و چهارباغ وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه زنگ نماد مقاومت و ایثار برای دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: هدف از نواختن این زنگ دانش اموزان با روحیه ایثار و مقاومت با هفته دفاع مقدس آشنا شوند.

قاسمی گفت: برای فرهنگ سازی هفته دفاع مقدس در مدارس اقدام کنیم که امسال با همین ظرفیت در استان البرز وجود دارد دبیرخانه کشوری بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان البرز از طریق وزارت آموزش و  پرورش داده شد که امیدوارم همزمان با زنگ ایثار و مقاومتی که با حضور خانواده های معظم شهدا و به دست مادر شهید مدافع حرم شهید مسیب زاده نواخته شد بتوانیم امسال کارهای علمی،کیفی،تولید محتوای ارزشمندبرای دانش آموزان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان استان البرز انجام شده است اما برای دانش آموزان پایه دوازدهم و پایه پایین تر هماهنگی های لازم انجام شده است منتظر تصمیم کشوری ابلاغ کنند به نظر می رسد به زودی این کار شروع خواهد شد.

قاسمی بیان داشت: برای نیمه اول و دوم آبان ماه برای حضور دانش آموزان در مدارس پر جمعیت یعنی زیر ۳۰۰ و بالای ۳۰۰ که هست زیر ۳۰۰ نفر در نیمه اول آبان ماه برنامه ریزی می کنیم و برای نیمه دوم آبان ماه مدارس بالای ۳۰۰ نفر باید قبل از آن واکسیناسیون دانش آموزان شروع شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …