چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

رییس سازمان تبلیغات : بانوان در اولویت برنامه‌های قرآنی قرار دارند

 حجت الاسلام محمد قمی روز پنجشنبه در سی و سومین نشست سراسری ادارات امور قرآنی سراسر کشور در مشهد افزود: فعالیت “انجمن اندیشه ورز بانوان قرآنی” در همین راستا مورد حمایت قرار خواهد گرفت و این قبیل برنامه ها در بودجه سازمان تبلیغات در سال آینده گنجانده خواهد شد.

 وی خواستار به‌کارگیری هنر و سینما برای تبیین محتوای قرآنی شد و ادامه داد: با استفاده از ایده شما فعالان عرصه قرآنی باید در این عرصه فعالیت کرد و مثلا آیات منتخب را می توان همه ساله در سطح جامعه همانند ضرب المثل در بین اقشار جامعه تبیین کرد.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید از ابزار هنری متنوع و رسانه برای تبدیل موضوعات قرآنی به فرهنگ رایج جامعه استفاده کرد و ما در این زمینه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست و به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کنیم.

پیش از این سخنرانی جمعی از روسای امور قرآنی و روسای هیاتهای اندیشه ورز بانوان در استانهای مختلف مطالبات خود از سازمان تبلیغات اسلامی را به اطلاع رییس این نهاد رساندند.

سی و سومین نشست سراسری ادارات امور قرآنی سراسر کشور با حضور مسوولان شورای توسعه قرآنی کشور، رؤسای ادارات امور قرآنی استانها، رؤسای هیأتهای اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با هدف بررسی طرح رصد و پایش خانه‌های قرآن و عترت، تشریح آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات و نحوه هزینه‌کرد، تبیین وضعیت کلی طرحهای قرآنی امسال و میزان پیشرفت، تشریح موضوع نظارت و ارزشیابی استانها، موضوعات حوزه آموزش، سنجش و پژوهش به ویژه در خصوص اعطای مدرک عمومی به حفاظ و سامانه آموزش مجازی، نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین، جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) و هیات اندیشه‌ورز بانوان قرآنی سه شنبه شب در مشهد گشایش یافت و فردا جمعه پایان خواهد یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …