جمعه , 14 اردیبهشت 1403

اختتامیه رویداد ملی استارت‌آپی سلامت‌محور رازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سهیلا مرادی بیدهندی با بیان اینکه آئین اختتامیه اولین رویداد استارت آپی سلامت محور رازی روز دوشنبه ۲۸ آذر در سالن آمفی تئاتر مؤسسه برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان این رویداد ملی، تعداد زیادی از خلاصه فناوری‌ها به دبیرخانه ارسال شدند و هفته گذشته در جلسه کمیته علمی رویداد که با حضور اساتید و داوران منتخب، برگزار شد، به دقت مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه از میان آنها چهار فناوری واجد شرایط برای معرفی و تقدیر در این رویداد، انتخاب شدند، عنوان کرد: مؤسسه رازی آمادگی دارد تا پس از برگزاری رویداد، تعاملی جدی تر با فناوران منتخب داشته باشد و شرایط همکاری برای تجاری سازی فناوری‌ها را بررسی و تسهیل کند. این رویداد استارت آپی، فرصتی استثنایی برای آگاهی همکاران و فناوران از مقررات و الزامات قانونی در خصوص تأسیس شرکت تا تجاری سازی است.

معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مطرح کرد: با شرکت در کارگاه‌های توانمندسازی این رویداد، فناوران پاسخ بسیاری از ابهامات و سوالات خود در رابطه با فعالیت به عنوان استارت آپ را دریافت خواهند کرد. آئین اختتامیه اولین رویداد استارت آپی سلامت محور رازی روز دوشنبه ۲۸ آذر با حضور مسئولان، اساتید، دانشجویان، محققان و صاحبان شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه تحقیق و تولید فراورده‌های بیولوژیک در سالن آمفی تئاتر مؤسسه برگزار می‌شود.

مرادی ضمن دعوت از همه محققان و فناوران جهت شرکت در این رویداد افزود: طی هماهنگی صورت گرفته برای شرکت کنندگان در این رویداد گواهی نامه شرکت در کارگاه آموزشی صادر خواهد شد که می‌تواند کمک مناسبی برای طی مراحل بعدی اعم از تأسیس شرکت یا تجاری سازی محصولات باشد. شناسایی فناوری‌های برتر و فناوران نخبه حوزه واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک از جمله رویکردهای نخستین رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی است.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی نخبگان، فناوران و ایده‌پردازان، اعلام نیازهای فناورانه و فراخوان فناوری‌های سلامت‌محور مورد حمایت مؤسسه رازی و تبیین تسهیلات و حمایت‌ها را از دیگر رویدادها برشمرد و بیان کرد: افزایش تعامل با فناوران منتخب و تشریح و تسهیل شرایط تأسیس شرکت تا تجاری سازی محصولات، از نتایج برگزاری این رویداد ملی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …