جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان البرز پرداخت شد

حسین فرسود روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات بین پنج هزار نیازمند توزیع شده است.

وی ادامه داد:  تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت  در بخش اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی پرداخت شده است .

فرسود بیان داشت: صندوق‌های خانگی و محلی، موسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق به همراه وجوه هم افزایی توسط صندوق امداد ولایت ،نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی اظهار داشت: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چک یا سفته می‌توانند وام خود را دریافت کنند.
فرسود با اشاره به اینکه وام‌های تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یکبار کارمزد دارد بیان داشت: وام‌های مددجویی  تا ده میلیون تومان بدون ضامن و تا ۲۰ میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.
وی با تا کید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود:داشتن مجوز از بانک مرکزی ، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز ۵۳ هزار مددجو را زیر چتر حمایتی خود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …