پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: بخشی از موانع و مشکلات استان به‌دلیل ضعف زیرساختی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در  دیدار مردمی که طبق روال روزهای سه شنبه در سالن شهدا دولت استانداری برگزار شد، با اشاره بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه برای حل مشکلات زیرساختی استان، اظهار داشت: بخش بزرگی از مشکلات و موانع به دلیل ضعف در سرانه‌های استان در ابعاد مختلف است از این رو درصدد هستیم که با برنامه ریزی دقیق در جهت حل این موضوع اقدام کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان با ارائه گزارشی دقیق از نیازها و مطالبات استان، توفیق یافتیم که مصوبات و موافقت های ارزشمندی را کسب کنیم.

عبداللهی گفت: اکنون با تلاش شبانه روزی برای تحقق این مصوبات پیگیری و اقدام خواهیم کرد تا بخش قابل توجهی از مشکلات مردم بواسطه این امر حل شود.

وی افزود: از تمامی دستگاه های اجرایی استان نیز انتظار می رود ضمن برگزاری منظم دیدارهای مردمی، نسبت به پیگیری مصوبات حوزه مربوطه اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: این دیدارها هر هفته سه شنبه در استانداری البرز برگزار می شود و مردم شریف استان می توانند در تماس با شماره 111 ثبت نام کنند.

وی افزود: شهرداری های استان نیز باید در راستای برگزاری دیدارهای مردمی و حضور در بطن جامعه کوشا تر باشند چراکه مشکلات و مطالبات مردم در این بخش فراوان است.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …