یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

چهار بازیکن از تیم فوتبال قندی یزد جدا و ۲ نفر قرارداد جدید بستند

محمود انصاری روز پنجشنبه در گفت و گوی تلفنی  با خبرنگار ایرنا افزود: کادرفنی برای تقویت تیم و حضور قوی در نیم فصل دوم لیگ دسته ۲ کشور بر حسب نیاز در پست‌های مختلف بازیکن های جدید جذب می‌کند.

وی ادامه داد: ادامه مسابقه لیگ دسته ۲ از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و باید با همه توان و جذب بازیکنان جدید برای ارتقای تیم در جدول و کسب مجوز لازم برای حضور در لیگ دسته اول تلاش کرد.

سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد خاطرنشان کرد: تمرین تیم یادشده از مدتی قبل با شتاب بیشتر طبق برنامه با همکاری هیات مدیره باشگاه زیرنظر کادرفنی و حضور بازیکنان بدون مشکل آغاز شد و ادامه دارد.

انصاری ابراز امیدواری کرد که تیم قندی بتواند با موفقیت بعد از سال‌ها،  با حضور در لیگ آزادگان برای استان و هواداران یزد باردیگر افتخار کسب کند ، قطعا همکاری و همیاری همه علاقه‌مندان در این مورد نیاز است.

چهار بازیکن از تیم فوتبال شهید قندی جدا و ۲ نفر قرارداد جدید بستند

تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌ نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندر ماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم‌گروه است.

نیم فصل دوم لیگ دسته ۲ کشو از نهم اسفندماه جاری آغاز می‌شود و تیم  قندی در اولین مسابقه در تهران میهمان تیم عقاب است .    

در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.

مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را کسب می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶  هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی  و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …