چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

اعتراض نامزدهای انتخابات شوراهای فردیس و مشکین دشت رسیدگی می شود

ابوالفضل اینانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نامزدهای انتخابات شورای شهر فردیس و مشکین دشت می توانند شکایت خود را به هیات نظارت ستاد انتخابات شهرستان فردیس ارائه کنند.

وی تاکید کرد: تمام موارد اعتراض و شکایات انتخابات شوراهای شهر فردیس و مشکین دشت در اولین جلسه هیات اجرایی طبق مستندات و  قانون مورد بررسی، ارزیابی و رسیدگی خواهد شد.

اینانلو افزود: در عین حال صحت انتخابات شوراهای شهر فردیس و مشکین دشت و ریاست جمهوری به نحو احسن در این ۲ شهر انجام شده است و جای قدردانی و تشکر از مردم شریف و فهیم این شهرستان دارد.

فرماندار فردیس از حضور خوب مردم شهرستان فردیس در انتخابات قدردانی کرد و گفت: مردم خوب و همیشه در صحنه فردیس  دین خود را نسبت به شهدا ادا کردند.

اینانلو افزود: با حضور حداکثری مردم شهرستان فردیس برگ زرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خلق شد.

وی با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری در پای صندوق اخذ رای، اظهار داشت:  معظم له فرمودند که « انشاالله خداوند به رای مردم برکت دهد» که  این واقعا دعای خیر رهبری بود که چنین برکتی ایجاد کرد و ما احساس غرور می کنیم که  مردم شهرستان فردیس همچون دیگر هموطنان از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

فرماندار فردیس اعلام کرد ۶۲ درصد واجدان شرایط رای در این شهرستان در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.

اینانلو افزود:در شهرستان فردیس بیش از ۱۰۰ هزار رای مردم برای انتخابات  ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق ۱۸۳ شعبه جمع آوری شد.

وی بیان داشت :۳۵۰ نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به رقابت پرداختند.

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه  برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …