یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

معاون استاندار : البرزی ها مشارکت خوبی در انتخابات به نمایش گذاشتند

نورمحمد فردی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ۴۲ درصد افراد واجد شرایط رای استان البرز در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

وی ادامه داد:  از مجموع ۷۲۹ هزار و ۸۷ رای ماخوذه به ترتیب آقایان سید ابراهیم رئیسی با ۴۶۵ هزار و ۴۶۲ رای معادل ۶۳.۸ درصدآرا،‌  محسن رضایی میرقائد با ۷۶ هزار و ۶۶۷ رای معادل ۱۰.۵ درصد ،  عبدالناصر همتی با  ۵۸ هزار و ۱۱۲ رای معادل  هشت درصد و سیدامیر حسین  قاضی زاده هاشمی با ۳۶ هزارو ۶۳۲ رای معادل پنج درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

معاون،‌سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در مجموع ۴۲ درصد افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند که نشانگر  مشارکت خوب مردم در این استان بوده است.

رییس ستاد انتخابا ت استان البرز بیان داشت: ۹۲ هزار و ۲۱۲ رای از مجموع کار آراء ماخوذه نیز باطله است.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی در مجموع کل آرای ماخوذه شهرهای استان  ۵۶۵ هزار و  ۹۷۱ رای بود که از این تعداد  ۴۹۴ هزار و ۲۵۶ رای صحیح و ۷۱ هزار و ۷۱۹ رای باطله ماخوذه بود.

فردی خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات شوراها توسط فرمانداری ها نشر آگهی شده و کسانی که برابر قانون از روند انتخابات شکایت دارند می توانند با ذکر مستندات مربوطه شکایت و اعتراضات خود را به هیات اجرایی شهرستان‌ها به صورت مکتوب اعلام نمایند.

این مسوول یادآورشد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و وروستا با یک هزار و ۳۶۳ شعبه با ۳۰ هزار و ۵۰۹ نفر در کمال نظم ، آرامش و امنیت برگزار شد و نتایج آن بلافاصله اعلام شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …