جمعه , 14 اردیبهشت 1403

همدلی گمشده ای در تمام ارکان جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق عصر روز سه شنبه در آیین پایانی طرح ملی مهرواره محله همدل که در اردوگاه شهید باهنر کرج برگزار شد، افزود: اگر همدلی در رگ و پی جامعه و ارکان جامعه پیدا شود، کارهای بزرگی انجام می شود.

وی به آغاز طرح «همدلی» در کشور همزمان با شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع این بیماری منحوس همدلی با اقداماتی همچون گندزدایی و ضدعفونی معابر توسط گروه های مختلف جهادی، بسیجی، مساجد و روحانیون آغاز شد.

وی با بیان اینکه علیرغم پیگیری های انجام شده نتوانستیم به آمار دقیقی در این مشارکت ها و همدلی ها دست یابیم، گفت: به برکت نیروهای جهادی ایام ماه مبارک رمضان سال جاری طرح ملی «مهرواره محله همدل» با نگاه به رفع مشکلات محلات توسط تمام اقشار مردم آغاز شد.

ولایی برحق افزود: این طرح به‌منظور ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در محلات برگزار شد و براساس آن از ظرفیت محلات و مجموعه‌های آن برای مشارکت مردم نسبت به احصاء و حل مسائل محله اقدام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در هر کاری که مردم وارد شدند قطعا گشایش در آن به وجود می‌آید، گفت: مخاطب مهرواره محلات طرح شهید سلیمانی و محله‌های دارای امام جماعت و جوانان پویا و فعال است.

وی تصریح کرد: مسائل و مشکلات محلات در قالب این طرح به مسائل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌بخشی تقسیم شد.

ولایی برحق گفت: در پی اجرای این طرح ۵۰۰ مساله در ۳۰۰ محله استان البرز به ثبت رسید که در نهایت ۱۲۰ مساله به عنوان برتر انتخاب شد.

در آیین پایانی این طرح از طرح های برتر تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …