یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۲۵۰ میلیارد تومان خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان البرز ارائه شد

«علیرضا باباخان»  روز دوشنبه در حاشیه دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان در کرج در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر همین اساس طی یک سال گذشته به بیش از ۴۰ شرکت فناور و دانش بنیان بخش خصوصی خدمات مالی و پشتیبانی ها در این بخش صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و نوآوری از طرح های دانش بنیان حمایت می کند، اظهار داشت: این در حالی است که از طرح های منتخب در رویدادی که امروز نیز برگزار شده در صورت مهیا شدن شرایط این آمادگی وجود دارد که از سوی صندوق حمایت های مالی لازم صورت بگیرد.

باباخان ادامه داد: این حمایت ها در حالی صورت می گیرد که بسیاری از شرکت های دانش بنیان و فناور ما با ظرفیت خوب علمی و فنی که دارند اما به دلیل نداشتن سرمایه خیلی از ظرفیت های خود نمی توانند بهره بگیرند به همین منظور با استفاده از این صندوق از این شرکت ها که قصد ورود به بازار را دارند حمایت های لازم صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی شرکت بازرگانی صندوق پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: راه اندازی این صندوق در توسعه بازار و فراهم کردن زمینه صادرات شرکت های دانش بنیان می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

طرح های روکش بتن نورانی،پوشش آبگریز، سنگ ‌مصنوعی سبک،نانو تیتانیوم‌،تولید کفپوش با سیمان گوگردی،تولید بلوک سبک‌ با فوم بتن  در دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان در شرکت ساختمانی،تولیدی و پژوهشی آپتوس ایران ارایه شد.
نوآورانه بودن محصول سطح بلوغ فناوری و محصول ،مزایای رقابتی محصول،درک صحیح از بازار هدف ،مشخص بودن جدول هزینه و درآمد به صورت تفکیک شده ،کشش طرح و مستندات فنی،سرمایه گذاری مورد نیاز و نحوه استفاده از منابع مالی ،بازاریابی و استراتژی فروش، تیم سازی صحیح و راه های ارتباطی  از جمله معیارهای امتیازی دهی به این طرح ها بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …