شنبه , 8 اردیبهشت 1403

فرایند جمع آوری و دفن پسماندهای کرج به مجریان توانمند سپرده می شود

علی قاسم پور روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: حجت الاسلام حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به موضوعاتی چون پسماند، کودکان کار و تکدی‌گری پرداخت و یکی از خواسته‌های مردم را رسیدگی به این موضوعات عنوان کرد.

وی  اضافه کرد: متاسفانه اجرای طرحی عجولانه و بدون اطلاع رسانی کافی و مناسب به مردم در سال‌های اخیر که با جمع‌آوری سبدهای زباله در مقابل ساختمان‌ها انجام شد که  گلایه‌ها و سردرگمی‌های بسیاری را برای شهروندان کرجی به همراه داشت.  

قاسم پور ادامه داد: بر همین اساس طرحی به منظور مدیریت و ساماندهی موضوع در شورای شهر  مطرح شد که با توجه به حساسیت امر و گستره مطالب مربوطه، طرح به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.

وی بیان داشت: آنچه بعد از ارائه و تصویب طرح ها اهمیت دارد، سپردن کار به دست مجریان توانمند است که امیدواریم این طرح ضمن بررسی مناسب و تخصصی، در اجرا نیز موفق عمل کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج نیز از کاهش تعداد کمیسیون های شورای شهر از هفت کمیسیون به پنج کمیسیون خبر داد و افزود: با تلفیق سه کمیسیون شهر هوشمند – اقتصاد شهری و مشارکت‌ها، حقوقی – املاک و برنامه – بودجه و سرمایه انسانی، تعداد کمیسیون‌های شورای شهر کرج پنج کمیسیون شد.

وی خاطرنشان کرد:  تعدد جلسات، همپوشانی برخی موضوعات و نیز ضرورت حضور مسوولان شهرداری در نشست‌هایی مکرر که فرصت خدمت به شهروندان را کاهش می داد سبب شد تا اعضای شورای شهر کرج  با تلفیق سه کمیسیون موافقت کنند.

 قاسم پور بیان داشت: ۲ طرح پیشنهادی در نشست روز گذشته شورای اسلامی شهر کرج مطرح شد که طرح اول با موضوع ترکیب و تعداد کمیسیون‌های تخصصی، به صورت ۲فوریتی ارائه و تصویب شد.

شورای اسلامی شهر کرج ۱۳ عضو دارد.

روزانه بیش از یک هزارو۵۰۰  تن پسماند در استان البرز جمع آوری و به محل دفن زباله ها در حلقه دره انتقال می یابد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …