پنجشنبه , 9 فروردین 1403

تشکیل انجمن های تخصصی بستر را برای تحول در اقتصاد البرز مهیا کرده است

پرهام رضایی روز سه شنبه در نشست مجمع عمومی موسسان انجمن صادرکنندگان استان گفت: تشکیل این انجمن در راستای سه مولفه تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ مورد تاکید مقام معظم رهبری و تحول در اقتصاد استان نقش آفرین است.

وی ادامه داد: با توجه به رسالت اتاق بازرگانی البرز در راستای حمایت از کسب و کارهای مختلف، این مجموعه با تشکیل انجمن‌های تخصصی خدمت بیشتر به فعالان اقتصادی را در دستور کار قرار داده است.

رضایی افزود: اتاق بازرگانی استان با تمامی امکانات در پوشش جلسات با مسوولان ملی و استانی به دنبال پیگیری جهت رفع مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با اشاره بهومشکلات مربوط به بازگشت ارز صادراتی این  مساله را موجب بی انگیزگی صادر کنندگان‌ و معضلی حاد ذکر کرد.

وی در ادامه اظهاراتش از البرز به عنوان استانی با قابلیت‌های ویژه از جمله در صنعت نام برد و افزود:  اما به دلیل نزدیکی استان به پایتخت همواره با مشکلاتی مواجه بوده است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

رضایی با اشاره به آغاز فعالیت استاندار جدید البرز گفت: رویکردها و برنامه‌های استاندار جدید نشان از نگاه ویژه وی  به تولید و اقتصاد است.

وی رسالت مهم اتاق بازرگانی البرز  را حمایت از کسب و کارهای مختلف عنوان کرد و افزود: این مجموعه با تشکیل انجمن‌های تخصصی به دنبال ارایه خدمات بیشتر به فعالان اقتصادی است.

وی قطعی مدت دار برق صنایع و یا کمبود زیرساخت‌ های گازرسانی در سطح شهرک های صنعتی را از جمله مشکلات چند ماه اخیر صنایع استان عنوان کرد و گفت: این مشکلات تا کنون بطور کامل مرتفع نشده است و به دنبال حل ریشه ای اینگونه چالش های دردسر ساز هستیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز تولید، صادرات و واردات را بستر ساز رشد اقتصادی عنوان کرد و افزود: باید فضای کار در هر سه بخش فراهم باشد تا صادرات بهتر و ارز آوری بیشتری داشته باشیم.

رضایی با اشاره به خدمات مشاوره ای اتاق در زمینه بیمه، مسایل بانکی، مالیاتی و کشاورزی گفت: به دنبال بهبود فعالیت‌ها در تجارت و تولید هستیم و تلاش می کنیم با ایجاد و توسعه انجمن‌های تخصصی به عنوان بازوی مشورتی فعالان اقتصادی را یاری نماییم.

استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …