شنبه , 8 اردیبهشت 1403

جهاد در مقابل تهدیدات رسانه ای دشمن امری ضروری است

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» در آیین تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز  با اشاره به حضور پرشور مردم  انقلابی ایران در راهپیمایی یو م الله۲۲ بهمن، افزود: حضور پر رمز و راز مردم در این راهپیمایی، حقیقتا مصداق مقلب القلوب بود که جواب قاطعی به دشمنان کشور مخابره کرد که این مردم همچنان در پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور با اشاره به ایجاد نظم و امنیت مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی ماموران انتظامی در سراسر کشور، اظهار داشت: نقش تعیین کننده پلیس در تامین امنیت کشور و به ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار مهم بوده که اینجانب از همه همکارانم در سراسر کشور به واسطه تلاش شبانه روزی در تحقق این امنیت مثال زدنی تقدیر می کنم.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نایب امام عصر (عج) یکی از تهدیدات مهم دشمن را تحریف حقایق و بزک کردن دشمن می دانند، تصریح کرد: دشمن قصد دارد با بزرگنمایی مشکلات و دیکتاتوری رسانه ای پیشگویی های پوچ خود در زمینه انقلاب را محقق کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه راه مقابله با تهاجم ترکیبی سیاسی رسانه‌ای دشمن جهاد تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب است، اظهار داشت: هرجا که تلاشی مضاعف در برابر دشمن و با انگیزه الهی صورت بگیرد جهاد است و امروز این مهم باید در عرصه‌های رسانه‌ای و اقتصادی صورت بگیرد.
این مقام مسوول ادامه داد: شعار آزادی غربی ها که امروز آن را در رسانه ها جار می زنند خود نوعی زندان و اسارت مدرن است و از ابتدای انقلاب تاکنون یک تبلیغات دامنه دار و وسیع علیه جمهوری اسلامی به پا شده که برای تک تک ما به عنوان یک نیروی انقلابی جهاد تبیین در مقابل این جنگ امری واجب است.
نماینده ولی فقیه در فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به نقش مهم تبلیغات در القاء مطالب در سطح جامعه گفت: ۲ هزارو ۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی بر این کشور مسلط بود که در این دوران سفارتخانه های کشورهای بیگانه برای اداره کشور ما تصمیم می‌گرفتند، اما امروز به برکت انقلاب همه امور کشور با تصمیم مستقیم خود مردم اداره می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به دوران تاریک قبل از انقلاب و تصمیم‌گیری دشمنان در امور داخلی، یادآور شد: علیرغم همه سیاه نمایی های دشمنان که در رسانه ها صورت می گیرد، جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته پیشرفت های بزرگی در همه عرصه ها داشته است.
در این آیین حجت الاسلام «مقصود متولی الموتی »  به عنوان ربیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی البرز معرفی و از خدمات حجت الاسلام « کریم رجبی » تجلیل  شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …