یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

آماده باش و بسیج گردان‌های شهدای القسام برای مقابله با رژیم صهیونیستی

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، در کنفرانس مطبوعاتی گردان‌های الاقصی که امروز در نابلس برگزار شد، آمده است که این بسیج عمومی برای پاسخ به جنایت ترور سه تن از جوانان فلسطینی گرفته شده است.

این گروه مقاومت همچنین از مسؤولان تشکیلات خودگردان خواست که به خاطر وقایعی که روی داده است، توافق اسلو با رژیم صهیونیستی را لغو کند.

«اسحاق رابین» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی و «یاسر عرفات» رییس وقت کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) در ۱۳ سپتامبر ۱۹۹۳ “توافق اسلو” را در واشنگتن امضا کردند تا طبق آن، دو طرف،  به صورت متقابل یکدیگر را به رسمیت بشناسند و اصول تحقق صلح و خروج تدریجی رژیم صهیونیستی از کرانه باختری و نوار غزه را اعلام کنند.

با گذشت این همه سال از این توافق، دیگر بر همگان روشن شده که هدف اصلی از این توافق، پایان دادن بر چند دهه درگیری میان ساف و اسرائیل و کنار گذاشتن مقاومت مسلحانه در برابر رژیم صهیونیستی بود.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه این هفته پس از تیراندازی به یک خودرو در شهر نابلس، سه سرنشین آن را که جوانان فلسطینی بودند، به شهادت رسانده و یک نفر دیگر از آن‌ها را دستگیر کردند.  

نیروهای یگان ویژه رژیم اسرائیل ظهر امروز با یک خودروی غیر نظامی با پلاک فلسطینی به محله «المخفیه» شهر نابلس حمله‌ور شدند و به سوی یک خودرو حامل چهار شهروند فلسطینی تیراندازی کردند که منجر به شهادت سه نفر از آن‌ها و دستگیری نفر چهارم شد.  

پیش از درخواست گردان‌های الاقصی  مردم فلسطین با برپایی تظاهرات خواستار اعلام لغو این قرارداد شوم  و هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و تل‌آویو و اجرای برنامه‌های مقاومت برای آزادسازی فلسطین شده بودند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …