یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۳۱ طرح مختلف در خوزستان

یه گزارش ایرنا این تعداد پروژه در بخش های مختلف تولیدی ، خدماتی ، عمرانی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۷۸هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

افتتاح کارخانه تولید اندروید مالیک در ماهشهر، افتتاح تاسیسات آب شیرین کن در شهرهای آبادان و امیدیه و آبرسانی به مناطق شهری و روستایی ماهشهر، افتتاح ۴۹ طرح کشاورزی و گلخانه ای در نقاط مختلف خوزستان، نصب و راه اندازی هفت دستگاه سامانه رادیویی همچنین بهسازی و روکش آسفالت ۱۹۴ کیلومتر محور اصلی و فرعی در استان از جمله این طرح ها می باشند.

استخر بین المللی ملی حفاری ایران و نیز پنج پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای خوزستان از دیگر طرح های مورد بهره برداری در استان خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر می باشند.

همچنین عملیات بهسازی ،اصلاح هندسی، لکه گیری،  روکش آسفالت و تامین روشنایی معابر در ۲۰ منطقه خوزستان ، احداث پل، تقاطع غیر هم‌سطح و جاه در هشت شهرستان خوزستان و آبرسانی به روستاهای پنج شهرستان نیز در خوزستان آغاز شد.

در شهرستان بهبهان نیز ساخت یک هزار واحد مسکونی آغاز شد همچنین  ۴۱ طرح تامین برق شهری و روستایی در دهمین روز از دهه فجر در این استان وارد گام اجرایی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …