چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

۲۳ دانش آموز البرز حائز رتبه برتر پویش ” من سلیمانی ام ” شدند

مجتبی آمرکاشی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان پریسا سامانی پور و فائزه مهرآیین در بخش داستان و سیده سمیرا عظیمی و بهناز بهداد در بخش مقاله و هاجر فتحی اکبری در دلنوشته برگزیده این پویش شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان برگزیده از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و شهرستان ساوجبلاغ هستند که رتبه های اول تا سوم استان را به خود اختصاص دادند.

وی بیان داشت: در بخش شعر نیز دانش آموزان سید امیر عربی، مهتاب خاکیانی حسین آبادی، آذر عربها ، رقیه ساعدی و چراغی از آموزش و پرورش ناحیه چهار و ۲ کرج رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

آمرکاشی تصریح کرد: در بخش کلیپ نیز زهره تورانی و خانم زارعی نژاد از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و شهرستان ساوجبلاغ موفق به کسب رتبه اول و سوم شدند.

وی اضافه کرد:ساغر امینی زارع، مریم سرگل زهی، رقیه حبیبی، مریم جعفری افضل، فاطمی مهیار و معصومه احمد نژاد از آموزش و پرورش ناحیه چهار و یک کرج در بخش نقاشی رتبه اول تا سوم استان البرز را در پویش من سلیمانی ام بدست آوردند.

وی از طیبه بکتاش، کوثر سرخیل، مژده ناصر زارع، مریم هاشمی و اعظم قربانی نژاد از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و شهرستان ساوجبلاغ در بخش پوستر رتبه اول تا سوم این پویش استانی را کسب کردند.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان البرز با اشاره به اینکه دراین پویش ۸۰ اثر برگزیده از سوی داوران اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گرفتند،اضافه کرد: برای بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی این پویش در بین دانش آموزان البرز فراخوان شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان دراین پویش با خلق آثار مختلف تاکید بر تداوم راه شهید قاسم سلیمانی با روحیه ولایت مداری کردند.

آمرکاشی تاکید کرد: این پویش با هدف ارج نهادن به فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت و صیانت از میراث گران بهای شهدای والامقام و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت و اخلاص و ایثار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …