جمعه , 14 اردیبهشت 1403

دشمنان به دنبال تضعیف نقش مادری زنان جامعه اسلامی هستند

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز یکشنبه در جشن بزرگ میلاد نور با تبریک ولادت فاطمه زهرا(س) و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) افزود: چراکه با گرفتن این نقش مهم از زنان رهبر ،قاسم سلیمانی و بسیاری از شخصیت های بزرگ بوجود نمی آید.

وی ادامه داد: بانوان باید جایگاه خود را خوب بشناسند و نقش های مختلف خود را به خوبی یاد گرفته و عمل کنید.

امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب تربیت شده مکتب فاطمی است گفت: حضرت زهرا(س)  الگوی بشریت است تا بشر را هدایت کند .

وی با اشاره به امر مهم جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب افزود: جهاد تبیین الگو و شروع کننده آن پس از پیامبر صدیقه طاهره بود و به غیر از انبیا مهمترین شخصیت در این زمینه حضرت زهرا (س) است که از همان اول جلوگیری از انحرافات در جامعه مسلمین داشت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: عقلانیت صدیقه کبری(س) در حد رهبری جامعه بشری است چراکه در هر فرصتی با قاطعیت وارد شد و برای انجام کار مسیر را روشن کرد.

آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: الگوی جهاد تبیین رهبری زهرا (س) است  و این جهاد تحول بنیادین و متمایز از حرکت های قبل برای  بیان مطالب اسلام، دعوت به قران  و مکتب قاسم سلیمانی بوده بنابراین  باید تحولی در کیفیت و کمیت ایجاد کرد.

وی افزود: تبیین یعنی بیان حقایق بنابراین در این برهه حساس و تاریخی باید بصورت جهادی و انقلابی به سمت کشف حقایق  در برابر ابهام افرینی و پرده افکنی دشمنان پیش رفته و حرکت پرشتاب داشت.

امام جمعه کرج با بیان روایت هایی از امام(ره) در خصوص انجام نشدن تبیین گفت: اگر این مهم انجام نشودگمراهی شدن  را خواهیم داشت بطوری که عده ای به خیال کار برای اسلام علیه اسلام کار می کنند.
آیت الله حسینی همدانی بیان داشت:  حقایق انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت حجت  است اگرچه پول و امکانات  در برابر جریان عظیم شیطانی  دشمنان کم است اما ظرفیت جبهه حق و قدرت ابتکار و استدلالی که هست برد اصلی را در اختیار قرار داده است.

امام جمعه کرج در ادامه به تاثیر گذاری انیمیشن ۲ دقیقه ای انتقام حتمی است پرداخت و افزود: این انیمیشن لرزه بر جان دشمنان انداخته و تصمیمات جدی تری را در حرفها و نوع حرکاتشان در بیانشان می بینیم بنابراین نباید فرصت را از دست داد و در روش ها هم باید جهادی عمل کرد و رویش داشت.

وی با تاکید بر خواندن زیارت عاشورا گفت:جهاد تبیین ذیل جهاد اکبر است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …