جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: فعالان اقتصادی دولت را یاری کنند

مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسوولیت اجتماعی، افزود: در این جمع روحیه نوع دوستی و خدمتگزاری موج می زند.

وی اظهار داشت: تعامل و همکاری و تشریک مساعی بین دولت و بخش خصوصی در البرز تقویت خواهد شد و بی شک در سایه این هم افزایی ها می توانیم در حل بسیاری از موضوعات توفیق یابیم

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی استان به طور قطع در عرصه های مختلفی خیرات و وقف دارند و از دارایی خود به این امر اختصاص می دهند که جای تقدیر دارد.

عبداللهی گفت: اولین واقف، پیامبر اکرم (ص) بوده از این رو باید ایران اسلامی به عنوان یک کشور مسلمان در این موضوع از کشورهای توسعه یافته جهان پیشی بگیرد و فرهنگ غنی خود را به رخ جهانیان بکشد.

وی افزود: خیرین با خدماتی که به مردم می رسانند، نیازمندان و مستمندان را مورد لطف و عنایت قرار می دهند که علاوه بر دعای خیری که بدرقه کسب و کار خود می کنند، خیرات و برکات را نیز به زندگی خود جاری می کنند.
استاندار البرز گفت: البرز اکنون به لحاظ زیرساختی با مشکلات متعددی مواجه است که ضعف در سرانه های بهداشتی و درمانی و آموزشی بسیار جدی و محسوس است.

وی افزود: در شرایط فعلی البرز حدود ۳ هزار تخت بیمارستانی فعال دارد که برای بهبود روند خدمات رسانی به مردم حداقل به ۲ هزار تخت دیگر نیاز دارد.

عبداللهی گفت: این نیاز که مستقیم با جان مردم ارتباط دارد بسیار ضروری است از این رو از فعالان اقتصادی استان درخواست داریم به حوزه ارتقا زیرساخت های بهداشتی و درمانی البرز کمک کنند.

وی افزود: در سرانه های آموزشی نیز با توجه به رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری استان با چنین معضلاتی مواجه هستیم.

استاندار البرز اضافه کرد: به طور قطع ما نیز از مشکلات و موانع تولید کنندگان، سرمایه گذاران و تجار استان با خبر هستیم و گره از مسیر آنها را وظیفه خود می دانیم.

وی افزود: تعامل و همکاری و تشریک مساعی بین دولت و بخش خصوصی در البرز تقویت خواهد شد و بی شک در سایه این هم افزایی ها می توانیم در حل بسیاری از موضوعات توفیق یابیم.

 استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولید و صنعتی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …