چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

جشن میلاد کوثر در مدارس البرز اجرا شد

به گزارش ایرنا،فرشته فهمیده روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این جشن ها  افزود: در این جشن دانش آموزان، مربیان، معاونان پرورشی مدارس و کارشناسان حوزه فرهنگی و هنری استان اقدام به تهیه و انتشار پیام های تربیتی همراه با عکس نوشته و دلنوشته هفته زن را گرامی داشتند و روز مادر را در بستر شاد به مادرانشان تبریک گفتند.

وی با اشاره به اینکه نشست‌های تخصصی و علمی در راستای فاطمه‌شناسی و معاصرسازی شخصیت آن حضرت صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف تقویت نقش و جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و با الگوگیری از سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این برنامه ها همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثر و همچنین ولادت حضرت امام خمینی (ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس البرز درحال برگزاری است.

فهمیده بر لزوم بهره‌گیری از سیره فاطمی و الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) در بین بانوان جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تهدیدکننده بانوان تاکید کرد و یادآورشد: حضرت فاطمه (س) نمونه بارز خلقت پروردگار عالم بوده و نشانگر رشد یک زن عالی مقام اسلام با وجود تمام مشکلات است.

وی با پرداختن به شان و منزلت والای حضرت فاطمه الزهرا (س) فرزندان را به تجلیل از مقام زنان و مادران با اهدای هدایایی در این روز بزرگ فرا خواند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) نمونه بارز خلقت پروردگار عالم بوده و نشانگر رشد یک زن عالی مقام اسلام با وجود تمام مشکلات است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزاز حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بزرگ بانوان جهان یاد کرد که راه و روش زندگانی آن حضرت باید همواره الگو و سرمشق زندگانی بانوان جهان اسلام باشد.

وی تصریح کرد: افول عواطف خانوادگی در میان خانوده‌های امروزی را از جمله عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و اظهارداشت: مشاجره‌های لفظی بین والدین نیز موجب تغییر رفتار فرزندان و احتمال قرار گرفتن آنها در معرض آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

فهمیده اضافه کرد: فرزندان ما برخلاف آنچه که ما می‌خواهیم و آنطور که ما هستیم تربیت یافته و بزرگ می‌شوند، بنابراین همه والدین باید مراقب رفتار خود در خانواده باشند تا فرزندان دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

دراین نشست ضمن بررسی برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اهدا گل و شیرنی از بانوان فعال درحوزه ستادی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تجلیل شد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …