شنبه , 8 اردیبهشت 1403

همه ما رأی اولی ها در جشن ملی انتخابات شرکت می کنیم

فاطمه لباف روز چهارشنبه در نشست با دانش آموزان رأی اولی استان البرز که در بستر شاد برگزارشد، اظهارداشت: ما دانش آموزان رای اولی به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه  شرکت می کنیم تا به دشمنان یادآوری کنیم که مکتب امام و شهدا الگویی ماندگار برای دانش آموزان ایران اسلامی است.

لباف با اشاره به اینکه دانش آموزان در فضای مجازی پویش های مختلف « من رأی می دهم » راه اندازی کرده اند، یادآورشد: در روز ۲۸ خرداد رأی اولی ها جشن تکلیف سیاسی خود را جشن می گیرند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور همه‌جانبه در انتخابات می‌توانند گامی مهم و موثر در افزایش شور انتخاباتی بردارند و حماسه‌آفرین باشند.

لباف افزود: در همه دوره‌ها برای رای اولی‌ها به واسطه نخستین حضور در عرصه گسترده مشارکت مردم با شوق بیشتری همراه بوده به همین دلیل، آنان هیجانی‌تر، پررنگ‌تردرانتخابات شرکت می‌کنند و رأی می‌دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ نیاز به مشارکت بالای مردم درپای صندوق های رأی دارد تا کشور مسیر درست رشد و توسعه را در بخش های مختلف طی کند، اضافه کرد: با حضور حداکثری و انتخاب اصلح می توانیم به رسالت خود در این دوره مهم و حساس انتخابات عمل کنیم.

وی ادامه داد: کسی که در راه خدمت گام بر می دارد باید پشت میز ننشیند مدیریتی جهادی داشته باشد.
نایب رییس مجلس دانش آموزی کشور افزود: نتیجه انتخابات جایگاه نظام را در جهان مشخص می کند و هر چه انتخابات پرشورتر باشد دشمنان را مایوس تر می کند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال مشارکت پایین مردم است از این رو امیدواریم که مردم قدرشناس در این دوره هم حماسه ای بزرگ خلق کنند و بار دیگر دشمنان را دلسرد کنند.

استان البرز ۶۳ هزار رأی اولی دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …