جمعه , 10 فروردین 1403

عمل واقفان درس بزرگی برای همگان است

عمار ایزدیار روز دوشنبه در حاشیه آیین غبارروبی آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج همزمان با نخستین روز از دهه وقف در جمع خبرنگاران افزود: وقف میراث ماندگاری است از حوزه‌هایی است که توجه به آن می‌تواند در حل مشکلات جامعه تاثیرگذار باشد.

رییس کمیسیون شهرهوشمند،اقتصاد شهری و مشارکتهای شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه سنت حسنه وقف یکی از مصادیق بارز احسان و خیرخواهی است و دارای ثواب و فضیلت‌های بسیاری است، افزود: وقف ثوابی است که برای واقف آثار و برکات معنوی زیادی به ارمغان می‌آورد.

ایزدیار به تعامل و همکاری شهرداری و اداره اوقاف اشاره و بیان کرد: تعامل، هم‌افزایی و همراهی بین شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه بسترساز خدمات خوبی در جامعه خواهد بود.

وی بیان کرد: مناسب سازی محیط پیرامونی امامزادگان و ارایه خدمات شهری درزمینه رفت و روب ، توسعه و زیباسازی فضاهای اطراف و مقابل امامزادگان از مهمترین نیازها و طرح‌های مشارکتی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و مدیریت شهری در مرکز استان است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: ترویج فرهنگ وقف موضوعی است که نیاز به تبلیغ آگاهانه دارد در این راستا اداره اوقاف می تواند با همکاری مدیریت شهری این هدف را محقق کند.

از ۱۲ تا ۲۱ مهرماه سال جاری به عنوان هفته وقف نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …