پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

انتخابات در البرز در کمال آرامش و امنیت برقرار است

نورمحمد فردی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه روند رای گیری از مردم به صورت الکترونیکی در حال انجام است افزود: در صورت اخلال و  مشکل فنی در این روند رای گیری به صورت دستی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تخلف مستندی در خصوص رای گیری در استان گزارش نشده اظهار داشت: هر گونه گزارش در خصوص تخلفات توسط دستگاه های نظارتی و ذیربط بررسی می شود.

فردی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم نسبت به گذشته خوب بوده است اضافه کرد: هم اکنون شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای هستیم و در بحث امنیتی نیز تاکنون گزارشی اعلام نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۴۹ صندوق سیار در این استان گفت: از این تعداد ۱۱ صندوق مربوط به شهرستان کرج که برای بیماران کرونایی در بیمارستان ها، زندان ها و مناطق شلوغ اعزام می شوند.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …