جمعه , 14 اردیبهشت 1403

صنعتگران البرز خیرین حوزه سلامت را یاری دهند

یداله مالمیر روز یکشنبه در حاشیه همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز مادر گفت: با وجود تلاش وافر مسوولان بهداشت و درمان جهت تامین امکانات در حوزه سلامت، اکنون  کودکانی در بستر بیماری قرار دارند که به‌ لحاظ وضعیت معیشتی در خانواده هایشان برای دریافت خدمات بهداشت و درمان با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: بخش خصوصی البرز همواره در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه سلامت حضوری فعال داشته است و اینگونه اقدامات را بستر ساز بهبود رفتارهای خیرخواهانه در راستای سلامت جامعه می داند.

وی ضمن تشکر از صنعتگران البرز که در این  همایش حضور دارند اظهار امیدواری کرد در روز ها و ماه های آتی فعالان اقتصادی استان همچون گذشته همراه با سایر خیرین از فرصت پیش آمده در ارایه خدمات بهداشت و درمان و یاری رسانی به بیماران کم بضاعت جامعه پیش قدم شوند.

نایب رییس  اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی  البرز تصریح کرد: شرایط سخت اقتصادی حاکم در جامعه  قشر کم درآمد را تحت فشار قرار داده است ، لذا انتظار داریم خیرین و مردم از جمله فعالان بخش اقتصاد استانمان در این راستا بیش از پیش مشارکت‌ نمایند.

مالمیر خطاب به صنعتگران البرز گفت: ضروری است  با  ارایه کمک‌های مادی و معنوی در حوزه سلامت در خدمت بیمارانی باشیم  که حتی برای خرید دارو با چالش جدی مواجه هستند.

نایب رییس  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  البرز با سپاس و تقدیر از اقدامات ارزنده خیرین، سمن‌های حوزه سلامت استان افزود: در شرایطی که بسیاری از مردم همچنان با بیماری ناشی از شیوع کرونا دست و پنجه نرم می کنند باید در حوزه سلامت از همه ظرفیت های سازمان‌های مردم نهاد و همیاری مردمی استفاده شود و این مهم مشارکت و عزم ملی را طلب می کند.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت باید محور اهداف ما در ارایه خدمت به جامعه قرار گیرد گفت: مشارکت در حوزه سلامت یک امر فرهنگی است و برای نهادینه شدن  توجه خاص را می طلبد.

استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولید و صنعتی است

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …