چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

ایجاد بازارچه صنایع‌دستی نظرآباد در دستورکار قرار گرفت

 مهدی کاظمی  روز دوشنبه در نشست بررسی حمایت از هنرمندان صنایع دستی نظرآباد  افزود: این بازارچه با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری نظرآباد برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی فعال می شود.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نظرآباد بیان داشت: ایجاد بازارچه ویژه عرضه محصولات صنایع‌دستی و برگزاری دوره‌های آموزشی از محورهای اصلی این نشست بود که ضمن تبادل نظر و گفت  و گو پیرامون آن راهکارهای رفع موانع نیز بررسی شد.

وی افزود: با توجه به وجود هنرمندان و تولیدات هنری فراوان در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان تغییر نوع کاربری بازارچه قائم و ایجاد بازارچه اختصاصی صنایع‌دستی زمینه لازم برای فروش، بازاریابی و رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

کاظمی گفت : بر این اساس با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در این حوزه و ارائه تولیدات مرتبط شاهد رشد و اشتغال‌زایی در منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به آسیب‌های کرونا در تمامی بخش‌ها تصریح کرد:حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران خصوصی در صدر برنامه‌ها و امور اجرایی قرار داشته و امید است با همت و تلاش مسوولان ضمن عبور از بحران به ‌وجود آمده شاهد شکوفایی و رونق روزافزون باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …