سه شنبه , 1 خرداد 1403

امام جمعه اهواز: مردم در هشت سال گذشته بسیار سختی کشیدند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد  در مراسم افتتاح چند طرح در اهواز بیان کرد: عملکرد بسیار بد دولت قبل باعث شد که مردم همچون دوران طاغوت در سختی و فشار زندگی کنند و فضایی برای فتنه های دشمنان فراهم شود.
 وی افزود: دستاوردهای نظام مقدس اسلامی باید دائما از سوی رسانه ها به مردم بیان و معرفی شود.
امام جمعه اهواز اظهار داشت: باید به مردم اعلام شود که بسیاری از روستاها قبل از انقلاب چه شرایطی داشتند و در حال حاضر دارای چه امکاناتی هستند. 
نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: ۱۰ سال تمام تلاش آمریکا این بود که مردم را علیه نظام بلند بشورانند.
در ادامه این آیین مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهار داشت:۱۸.۱ درصد از نیروگاه های کشور در خوزستان هستند.

محمود دشت بزرگ افزود: شرکت برق منطقه ای خوزستان برای اولین بار بزرگترین ترانسفورماتور ایران را وارد مدار کرده است که تا ۵۸ درجه سانتیگراد گرما را تحمل می کند.
وی اظهار داشت: بزرگترین مقره شوی کشور در استان خوزستان ثبت اختراع شده است این پر حالی است که  پیش از این برای شستن مقره ها کارکنان این شرکت برای شست و شوی مقره ها از  دکل بالا می رفتند که با  ثبت این دستگاه هم اکنون مقره ها بدون قطع جریان برق شسته می شوند.
 وی افزود: ۱۶ مشترک صنعتی بزرگ در استان وجود دارد که تا سال آینده ۱۶ مشترک صنعتی دیگر را اضافه خواهیم کرد و تا ۲۴۰ درصد بار شبکه صنعتی را افزایش خواهیم داد.
دشت بزرگ اظهار داشت: سال ۹۷ برای اولین بار رشد مصرف برق  در خوزستان منفی شد که این‌مهم با همکاری استانداری و مشترکان صورت گرفت.
وی افزود: در تابستان امسال هفت نیروگاه خارج از نیروگاه های استان را برای تامین به خدمت گرفتیم که  بیشتر در بخش صنایع بودند و تا سال آینده ۱۴ نیروگاه با ظرفیت هشت هزار و ۸۰۰ مگاوات اضافه خواهیم شد.
مدیر شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: ۲۹ پروژه تا تابستان سال آینده تکمیل می شود کع در بین ۱۶ شرکت برق منطقه کشور رتبه نخست را در تولید برق داریم.
۲۳۱ پروژه در سطح استان روز پنجشنبه  با اعتباری بالغ بر ۷۸هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

پیشنهاد ما به شما

چالش‌های جراحی لگن و ران

به محل اتصال استخوان‌های مجاور و متصل به یکدیگر مفصل می‌گویند. اگر این بخش فاقد …