شنبه , 8 اردیبهشت 1403

چهار مدیر در البرز آماده پاسخگویی به مردم شدند

مصطفی پوریانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس پاسخگویی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج و مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی  استان در مرکز سامد استانداری البرز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده از سوی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج و مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی، روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریورماه سال جاری با حضور در مرکز سامد استانداری البرز به صورت تلفنی پاسخگوی مطالبات و سووالات شهروندان البرزی خواهند بود.

پوریانی گفت: بنابراین شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری بر اساس جدول زمان بندی ذیل از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی یادآورشد:مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در روز ۳۰ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در همین روز از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ پاسخگو هستند.

پوریانی بیان داشت:مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج نیز  ۳۱ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ و  مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان البرزدر همین روز از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ به مطالبات مردمی پاسخ می دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …