پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

نظارت بر بازار کالاهای اساسی در استان البرز تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که  عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در جهت نظارت بر بازار از سوی اعضا، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم جلسات سران قوا در سطح ملی در خصوص معیشت مردم است از این رو باید در استان نیز با اهتمام ویژه‌ای در این راستا ورود کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم در مسیر کسب رضایتمندی مردم، افزود: مدیران استان باید برای خود برنامه‌هایی تخصصی داشته باشند و طبق اهداف تعیین شده به صورت مستمر و مداوم به روند تحقق آنها نظارت داشته باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه باید نظارت جدی بر بازار و بویژه کالاهای اساسی داشته باشیم، بیان کرد: برخی از افراد که خارج از ضوابط اقدام می کنند و برای مردم مشکل ایجاد می کنند.

وی افزود: باید در ابتدا نقاط ضعف را احصا کرده و مشکلات احتمالی را احصا کنیم و در ادامه قبل از وقوع هر اتفاقی، تدابیر پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهیم، با وجود برنامه ریزی دقیق، در البرز نباید مشکلی داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: کسب رضایتمندی و ایجاد بسترهای آرامش مردم، تکلیف معنی برای ما به‌عنوان کارگزاران نظام است که باید خدماتی که در شأن مردم البرز ارائه دهیم.

وی افزود: دولت  سیزدهم نگاه ویژه ای به ارتقا معیشت مردم دارد بنابراین ما هم باید در این مسیر گام برداریم چراکه رضای خداوند در راستای رضایتمندی مردم حاصل می‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه  تحول در تمامی موضوعات استان باید محقق شود و ضرورت دارد رضایت مردم با تحقق برنامه‌ها به شدت افزایش یابد، گفت: مجموعه موضوعات استان در حوزه تنظیم بازار باید مورد بازنگری قرار گیرد و ضعف‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …