دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

عملیات اجرایی پروژه مسکن یک هزار واحدی کارکنان سپاه البرز آغاز شد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت پروژه مسکونی یک هزار واحدی کارکنان سپاه استان البرز، افزود: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و یک نهاد پیش رونده و پیش برنده برای نگهبانی از دستاورهای انقلاب و پیشتازی در عرصه های مختلف و خط شکنی در اجرای ماموریت ها و مسوولیت های محوله همیشه سرافراز بوده است.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: اجرای این پروژه در راستای منویات مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان و اقدامات و فرمایشات رییس جمهور در خصوص تامین مسکن آحاد مردم است.

وی اظهار داشت: به همین منظور سپاه البرز نیز به عنوان یک نهاد انقلابی پیشتاز بوده و نخستین پروژه را در دولت انقلابی در استان شروع کردیم.

حیدرنیا اعلام کرد که سپاه و بسیج آمادگی دارد تا در هر عرصه ای که مردم نیاز دارند به خصوص خانه سازی برای مردم محروم به کمک آن ها برود.

وی تاکید کرد که آمادگی داریم به مردم استان البرز کمک کنیم تا دغدغه اصلی تامین مسکن که برای تمام خانواده ها بسیار سنگین است گامی را برداریم.

عملیات اجرایی ساخت پروژه مسکونی یک هزار واحدی یاس کرج متعلق به کارکنان سپاه استان البرز در زمینی به مساحت حدود ۷۰ هزار مترمربع آغاز شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …