شنبه , 15 اردیبهشت 1403

اقدامات سپاه و بسیج آرامش و امنیت را برای مردم به دنبال دارد

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در آیین عملیات آغاز ساخت پروژه مسکونی یک هزار واحدی کارکنان سپاه استان البرز افزود: با توجه به این نقشی که سپاه و بسیج در جامعه دارد وظیفه خود می دانیم که هر اقدامی منجر به تقویت این مجموعه شود و در راستای اجرای سیاست های دولت شود نهایت همکاری و کمک را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: پیش از اجرای این پروژه نیز بسیجیان و سپاهیان در استان اقدام به نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن کرده و حتی پیش پرداخت هایی داشته اند که متاسفانه به دلیل مشکل اصلی استان البرز که کمبود و نبود زمین می باشد، نتوانسته ایم اقدامی داشته باشیم که با سیاست های دولت سیزدهم و تفاهم نامه هایی این اقدام در اسرع وقت به سرانجام خواهد رسید.

وی گفت: استان البرز همچون دیگر استان ها دارای زمین های زیادی نیست و استانی پرتراکم و مهاجرپذیر است.

شهبازی به نقش سپاه و بسیح در ادوار مختلف از جنگ تحمیلی تا دوران سازندگی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی تاکنون که دوران اقتدار و شکست کرونا می باشد، اشاره کرد و افزود: کمک به این قشر آرامش و امنیت را برای آحاد جامعه به دنبال دارد.

پروژه مسکن یک هزار واحدی کارکنان سپاه استان البرز در زمینی بالغ بر ۷۰۰ هزار متر مربع برای اسکان بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از این قشر ساخته می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …