جمعه , 10 فروردین 1403

توزیع بسته معیشتی پروتئینی بین ۴ هزار خانوار مورد حمایت

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور قاسمی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی به خانواده‌های مورد حمایت از جمله وظایف این نهاد می‌باشد گفت: با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بیش از ۲۴ تن مرغ در قالب حمایت‌های معیشتی بین مددجویان توزیع شد.

وی افزود: در این مرحله بیش از ۴ هزار خانوار از این بسته‌های معیشتی که با هدف تأمین مواد پروتئینی مددجویان توزیع شد؛ بهره مند شدند.

قاسمی با تاکید بر تنوع در سبدهای غذایی توزیع شده بر اساس نیاز خانوارها به منظور تأمین موارد مورد نیاز بدن و جلوگیری از بروز بیماری گفت: با شناسایی مواد مورد نیاز بدن به منظور حفظ سلامت، توزیع سبدهای غذایی در دوره‌های مختلف شامل اقلام مختلفی می‌باشد که در این دوره توزیع مرغ در دستور کار قرار داشت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با اشاره به طرح‌های مناسبتی جهت تأمین بسته‌های معیشتی مورد نیاز خانواده‌های مورد حمایت گفت: پس از شیوع بیماری کرونا و با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه طرح‌های مختلفی از جمله احسان مهدوی در ماه رمضان، احسان حسینی در ایام محرم و سلسله رزمایش‌های مواسات و همدلی به همت اعضای این قرارگاه اجرا شده است که از اهداف این طرح‌ها تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است.

قاسمی به اجرای طرح هم‌سفره باهدف تلاش در راستای رفع سوءتغذیه کودکان کمتر از پنج سال اشاره کرد و گفت: این طرح به‌منظور تأمین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند که سرپرستان آنان توانایی مالی کافی را ندارند اجرا شده می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …