شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تولید بدون وقفه ماکارونی در بزرگترین واحد تولیدی کشور

مدیرعامل بزرگترین کارخانه تولید ماکارونی کشور در البرز گفت: افزایش قیمت گندم صنف صنعت ، باعث افزایش قیمت ماکارونی شده است اما تولید با تمام توان در حال انجام است.

تولید بدون وقفه ماکارونی در بزرگترین واحد تولیدی کشورگزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مهدی امینی با اشاره به هدفمند سازی یارانه ها در موضوع گندم گفت: با هدفمندسازی یارانه‌ها، گندم صنف صنعت از ۲۷۰۰ تومان آزاد سازی شده و به ۱۲ هزار تومان افزایش یافته و پس از آن نیز ستاد تنظیم بازار قیمت های جدید خود را ابلاغ کرد و قیمت کنونی ماکارونی توسط ستاد تنظیم بازار ارائه شده است.

وی با توجه به کنترل صادرات برای تامین بازار داخل افزود: به ۸۰ کشور صادرات داریم اما در حال حاضر ما با حداکثر توان جهت تامین نیاز بازار داخل در حال تولید هستیم و تا نیاز بازار داخلی تامین نشود صادراتی در کار نخواهد بود و آن را کنترل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت زرماکارون با حداکثر توان تولید ۲۴ ساعته محصولات خود را به بازار ارسال میکند و اطمینان داریم که بدون هیچگونه نگرانی این اتفاق رخ می‌دهد و در حال حاضر روزانه چند صد تن تولید داریم و حتی در ایام تعطیل به صورت شبانه‌روزی مشغول هستیم و در این زمینه هیچ کمبودی وجود ندارد.

قاضی شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان البرز نیز در بازدید از این کارخانه ماکارونی گفت: در اجرای دستور صادره از طرف ریاست سازمان تعزیرات حکومتی در بحث نظارت و کنترل و فعالیت‌های اقتصادی و همچنین حضور مستمر در بازار به همراه سازمان صمت، نیروی انتظامی، بازرسین غذا و دارو، جهادکشاورزی و دستگاه‌های نظارتی در این بازرسی حضورداریم.

خاندان افزود: در بحث کنترل وضعیت قیمت ماکارونی در چندین کارخانه حضور پیدا کردیم و در موضوع احتکار و کم فروشی با کسی مماشات نخواهیم کرد.

وی در پایان گفت: سامانه پیامکی 100000135 و تلفن گویای ۱۳۵ آماده هرگونه شکایت مردم در حوزه گرانفروشی احتکار و یا کم فروشی به صورت 24 ساعته است. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …