جمعه , 10 فروردین 1403

۳۳ زندانی در استان البرز آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین فاضلی هریکندی در حاشیه بررسی مشکلات زندانیان شهرستان فردیس مستقر در ندامتگاه مرکزی کرج اظهار داشت: در این دیدار که با حضور معاون قضایی نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب فردیس و 14 نفر از قضات این حوزه قضایی صورت گرفت، با  410 زندانی که شامل 290 محکوم و 120 متهم بودند دیدار و گفت‌وگو انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پس از استماع اظهارات مددجویان، دستورات لازم برای پیگیری صادر شد گفت: عمده درخواست‌ها مربوط به تسریع در رسیدگی، کاهش مبلغ قرار تامین و درخواست مرخصی بود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه با دستورات صادره 33 نفر از زندانیان با استفاده از نهادهای ارفاقی نظیر مرخصی میان دوره و پایان حبس و پابند الکترونیک آزاد شدند بیان کرد: همکاران قضایی نباید به این بازدیدها اکتفا کنند و به صورت دوره‌ای از زندان بازدید کرده و سعی کنند بازدیدها مثمرثمر، اثربخش و دارای خروجی باشد.

فاضلی هریکندی ادامه داد: گاهی در مواردی از نظر قانونی نمی‌توانیم کاری برای زندانی انجام دهیم ولی همین که حرف فرد محبوس شنیده شود و وی احساس نکند فراموش شده کار ارزشمندی انجام شده است.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …