جمعه , 10 فروردین 1403

استاندار البرز: مطالبات مردم در شورای شهر و شهرداری کرج مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج،     به نقل از استانداری البرز؛   مجتبی عبداللهی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست‌ها برای تشریک مساعی جهت حل مسائل به صورت مستمر تشکیل می شود، اظهار داشت: بسیاری از موضوعات مطرح شده در این نشست با خرد جمعی و هم افزایی قابل حل است.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تلاش بیشتری برای جلب اعتماد مردم و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت ارائه بهترین خدمات داشته باشند.

عبداللهی گفت: اکثر اعضای شوراهای اسلامی شهر کرج و همچنین شهردار کرج از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند از این رو بار سنگینی از مسئولیت بر دوش دارند چرا که باید مروج راه شهدا باشند و همانند آنها برای منافع ملی ایثار و تلاش کنند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر کرج باید در ارائه خدمات، تحول آفرین باشند و با اخلاق و کوشش شبانه روزی به الگویی برای کشور تبدیل شوند.

استاندار البرز گفت: باید با وحدت، همدلی و انسجام، البرز را که به تعبیر مقام معظم رهبری به لحاظ تنوع اقوام، ایران کوچک لقب گرفته به آبادانی و توسعه برسانیم.

وی افزود: می‌توانیم با استفاده از فرصت‌ها، تهدیدها را خنثی کنیم و با اقدامات انقلابی و روحیه جهادی طبق منویات مقام معظم رهبری کاری ویژه را محقق کنیم.

عبداللهی گفت: برای امید افزایی در جامعه و حل مشکلات و دغدغه‌های مردم باید با پرهیز از حواشی مخرب با تمام قوا کار و تلاش کنیم.

وی افزود: البرز، بسترهای فراوانی برای توسعه و پیشرفت دارد البته مشروط بر اینکه برای بهره برداری از آنها بسیج و یکدل شویم.

استاندار البرز گفت: اکنون دیگر تضاد منافع در قوای کشور وجود ندارد و همه برای کسب رضایتمندی مردم یک صدا و متحد شده اند، بنابراین فضای بسیار خوبی برای فعالیت و خدمتگزاری مردم فراهم است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تنویر افکار عمومی در خصوص عملکرد خود سامانه ای ایجاد و موضوعات مردمی را رسیدگی کنند تا ابهامی ایجاد نشود.

عبداللهی گفت: باید تحول را درون خودمان، رفتار و شیوه عملکردمان آغاز کنیم تا بتوانیم در استان نیز تحول ایجاد کنیم.

وی افزود: اکنون شما بعنوان مسئولان این نظام زیر ذره بین مردم هستید و ناخودآگاه به الگویی برای جامعه تبدیل شده اید بنابراین باید لحظه به لحظه بر عملکرد خود نظارت و بازنگری داشته باشید.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت رسیدگی به وضعیت نیازمندان در شهر، گفت: شهرداری کرج اقدامات بسیاری در خصوص مناسب سازی معابر برای معلولان و جانبازان می تواند انجام دهد و از سویی نیز به ارتقا کیفیت زندگی مردم در مناطق ضعیف و کمتر برخوردار بپردازد و در مقابل نیز با ظلم و کم‌کاری مقابله کند.

عبداللهی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج، افزود: برای تسریع در بهره برداری و طراحی پروژه‌های شهری و ساماندهی بسیاری از معضلات در کنار شما هستم و به طور قطع همراهی لازم را خواهم داشت.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …