سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: بخش قابل توجهی از ساکنان البرز در بافت‌های فرسوده سکونت دارند

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مجتبی عبداللهی در جلسه شورای مسکن استان که ظهر امروز با حضور مشاور ویژه وزیر کشور در امور زمین و مسکن در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تشریح شرایط البرز در خصوص سرانه‌ها، اظهار داشت: باید در کنار اجرای طرح‌های مسکن در خصوص تقویت زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌ها نیز اقدام شود.

وی ادامه داد: مردم در بخش قابل توجهی از البرز در بافت های فرسوده سکونت دارند که این امر تبعات بسیاری نیز بویژه در بروز بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی دارد.

عبداللهی گفت: برای ایمن سازی محله‌ها و ساماندهی بافت‌های فرسوده، اجرای طرح ملی مسکن در البرز بسیار راهگشا خواهد بود.

وی افزود: برای نیل به این منظور باید از ظرفیت دفاتر تسهیل گری استفاده کنیم و محله به محله مردم را برای ثبت نام در طرح تشویق و در خصوص مخاطرات سکونتگاه‌های غیررسمی آگاهی بخشیم.

استاندار البرز گفت: شهرداری‌ها باید با تمام توان ورود کنند و از این فرصت برای ساماندهی بافت‌های فرسوده استفاده کنند چراکه اجرای آن به نفع مردم و مدیریت شهری است.

وی افزود: مدیران مربوطه باید جلسات مشترک با حضور شهرداری‌ها و نظام مهندسی برگزار کنند که در کمترین زمان ممکن طرح ملی مسکن پروانه های لازم و پایان کار را دریافت کند.

عبداللهی با بیان اینکه برای اجرای طرح ملی مسکن باید از پیمانکاران مطمئن و خوش نام و مصالح با کیفیت استفاده شود، گفت: شهرداری ها برای ساماندهی بافت‌های فرسوده باید پروانه رایگان بدهند تا مردم برای اقدام ترغیب شوند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …