شنبه , 8 اردیبهشت 1403

۹دی روزی بود که مردم از موازین انقلاب کوتاه نیامدند

نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: حماسه ۹دی عدم عقب نشینی مردم از انقلاب و موازین آن را به جهانیان نشان داد.

۹دی روزی بود که مردم از موازین انقلاب کوتاه نیامدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزالبرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی این روز را روز بصیرت و میثاق با ولایت دانست و گفت: این واقعه از منظر‌های مختلفی قابل بررسی است، خواص آگاه، خواص بی بصیرت، خواص مترود ، ضد انقلاب، کشور‌های استکباری، جریان سکولار و سست ایمان داخلی و از همه مهمتر نقش رهبر انقلاب در خنثی کردن این فتنه قابل تامل بوده و نیاز به مطالعه دارد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان انقلاب نسبت به مردم ایران شناخت ندارند افزود: استکبار و دشمنان ایران اسلامی اقداماتی بر علیه مردم و انقلاب در جهت براندازی نظام انجام دادند که این اقدامات بر اساس سه تاکتیک جلوگیری از صدور و گسترش انقلاب، جلوگیری از ثبات حاکمیت سیاسی که بر اساس آموزه‌های دینی به وجود امده تا الگوی کشور‌های دیگر باشد، تلاش برای براندازی حکومت با استفاده از عناصر داخلی و خارجی و مقدس نشان دادن چهر‌های مطرود انقلاب است.

او گفت: ایمان به خدا بصیرتی روز افزون در مردم ایجاد کرد، فتنه پیچیده و سنگین که هر روز نقش جدیدی بازی می‌کرد با اهانت به ساحت مقدس ابا عبداله الحسین (ع) به اوج خود رسید که به وسیله مردم بصیر و ولایی از بین رفت و دفع شد و در واقع امام حسین (ع) به کمک مردم آمد و مقدمات حضور به موقع و میلیونی مردم را فراهم کرد و حماسه بزرگ و ماندگار ۹ دی را رقم زد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که فتنه ۸۸ با دقت تمام و چند لایه و گام گام برنامه ریزی شده بود تا حیثیت و نفوذ نظام را در معادلات بین المللی از بین ببرد و برخی یاران کم عمق را در برابر انقلاب قرار دهد، افزود: حماسه نه دی به دنیا نشان داد که مردم ایران اسلامی هرگز حاضر به عقب نشینی از انقلاب نیستند و مردم با سلائق و علائق مختلف متحد یکصدا و محکم دربرابر استکبار ایستاده اند.
امام جمعه کرج گفت: ۹ دی مانند فرقان عمل کرد و خط امام را از خط غیر امام جدا کرد و این شاخصه‌های خط امام بود که اجازه نداد سران فتنه به اهداف خود برسند و امروز همه ما باید شاخصه‌های خط امام را بشناسیم و جلوی انحراف و تحریف این شاخصه‌ها را بگریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …