جمعه , 31 فروردین 1403

قهرمان جهان مدال خود را به شهید مدافع حرم البرزی تقدیم کرد

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز نیز  روز چهارشنبه در مراسم  اهدای این مدال طلا به خانواده شهید مدافع حرم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و  می‌طلبد که ما اهتمام ویژه‌ای نسبت به حفظ ارزش‌ها و اهدافی که شهدا برای آن جان خود را نثار کردند، داشته باشیم.

حامد باقری فراهانی ضمن تقدیر از حرکت ارزشی دانشجوی قهرمان امیر پولادی  خاطرنشان کرد که با زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا تمدن اسلامی نوینی در جامعه به برکت خون و نفس پاک شهدا در جامعه رقم بخورد. 

 وی  بیان داشت:  شهدای والامقام همچون ستارگانی درخشان مسیر ناهموار و تاریک زندگانی را برایمان روشن کرده‌اند و باید احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران گرامیداشت دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

امیر پولادی دراین مراسم گفت :  با کسب اجازه از پدر شهید مدافع حرم علی اصغر الیاسی با لباس مزین به عکس این شهید والامقام  در مسابقات پاورلیفتینگ جهانی ارمنستان شرکت کردم و مدال طلا به دست آوردم .

وی  هدف از این کار را ترویج فرهنگ شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا عنوان کرد و افزود:   بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب «تحصیل، تهذیب  و ورزش» را سرلوحه کار خویش قرار داده‌ام و معتقدم با انجام چنین کارهایی می‌توان زمینۀهمراهی و همدلی بیشتر جوانان این مملکت را با راه و آرمان شهدا را فراهم کرد. 

وی که فارغ التحصیل رشته برق است اینک در رشته مدیریت در  مرکز آموزش دانشگاه علمی کاربردی آذین خودرو مشغول به تحصیل است .

پولادی با کسب این قهرمانی هشتمین دوره قهرمانی پاورلیفتینگ جهان را  کسب کرده و دارای عنوان‌ «آقای ورزش ایران» است.

پاسدار شهید مدافع حرم علی اصغر الیاسی از تکاوران لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در سن ۲۳ سالگی در شب اول محرم سال ۱۳۹۷ در کشور سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید و پیکر مطهر وی پس از انتقال به داخل کشور  در گلزار شهدای شهرستان چهارباغ  استان البرز به خاک سپرده شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …