یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

استان البرز در حصار شهرک های صنعتی خفه شده است

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه سفر هیئت دولت به استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ گفت: استان البرز در حصار شهرکهای صنعتی خفه شده است و بهره مندی از فناوری های نوین و دانش بنیان می تواند منجر به بهره مندی مردم استان از هوای پاک باشد.

استان البرز در حصار شهرک های صنعتی خفه شده استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سلاجقه در بازدید از طرحهای  زیست محیطی شهرستان ساوجبلاغ از جمله تصفیه خانه شهرجدید هشتگرد و طرح بازچرخانی پساب در مجموعه زر گفت: استان البرز با توجه به موقعیت جغرافیایی و مجاورت با پایتخت و مسیر عبوری ۱۴ استان از ظرفیت های فوق العاده ای در حوزه های مختلف برخوردار است و مجموعه سرمایه گذاران نیز اهتمام ویژه ای به استقرار در این منطقه دارند.

او افزود: توجه به مسائل زیست محیطی و بهره مندی از فناوری های نوین و دانش بنیان میتواند منجر به بهره مندی مردم از هوای پاک باشد.

رییس سازمان محیط زیست کشور افزود: با توجه به اهمیت محیط زیست و اهمیت این موضوع در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تمامی طرحها و بارگذاری های صنعتی باید با تأیید و مجوزهای لازم محیط زیستی باشد و با شیوه های جدید دانش بنیان با حفظ اشتغال پایدار و توسعه تولید محیط زیست را حفظ نماییم.

معاون رییس جمهور در بازدید از شهرک تحقیقاتی کاوش ساوجبلاغ گفت: این شهرک همه فاکتور های لازم را در حمایت از پروژه‌های دانش بنیان دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب می‌تواند با فراخوان مناسبی که از سوی مسؤلین استانی اعلام می‌شود مرکز مناسبی برای تولید کنندگان دانش بنیان و تیم های تحقیقاتی باشد.

گفتنی است در پایان سفر معاون رییس جمهور به شهرستان ساوجبلاغ وی با برخی از اقشار مختلف مردم و تولیدکنندگان گفتگو و پای صحبت آنان نشست‌.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …