سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

مادرگرامی شهیدان پناهی به فرزندان آسمانی خود پیوست

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حاجیه خانم«سیده مهرانگیز میر» مادر گرامی شهیدان والامقام «مسعود، اکبر و سعید پناهی» پس از سال‌ها فراق از فرزندانش ساعاتی پیش دعوت حق را لبیک و به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید والامقام «مسعود پناهی» متولد سال ۱۳۴۶، دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه بر اثر سوختگی، شهید والامقام «اکبر پناهی» متولد سال ۱۳۴۰، دی ماه سال ۵۹ در کرخه بر اثر اصابت ترکش و شهید والامقام «سعید پناهی» متولد سال ۱۳۴۵، فروردین‌ماه سال ۶۱ در عملیات فتح المبین در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در پیامی درگذشت این مادر والامقام را تسلیت گفت.

سلیمان رستمیان در پیام تسلیت خود آورده: خبر ارتحال مرحومه حاجیه‌خانم «سیده مهرانگیز میر» موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
بی‌تردید مجاهدت های فاطمی آن بانوی مؤمنه و صالحه در تربیت فرزندی برومند، انقلابی و ولایتمدار ذخیره‌ای عظیم و ارزشمند نزد پروردگار کریم برای سربلندی آن مادر پاک‌دامن و عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در روز عقبی خواهد بود.
آن فقیده سعیده را همان بس که با توشه گران پارسایی و عشق به اهل‌بیت (ع) با لبیک به ندای «إرجعی إلی ربک»، جهان سفلی را وانهاد و به دیار باقی شتافت و در جوار فرزندان شهیدش سکنی گزید.
این‌جانب این مصیبت جان‌سوز را به بیت معزی آن مادر گرامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با حضرت زهرا(س) و برای مصیبت دیدگان ارجمند صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

استان البرز بیش از پنج هزار و ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …