جمعه , 10 فروردین 1403

توزیع بنزین یارانه ای در هفت جایگاه سوخت البرز آغاز شد

مجتبی دلبری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جایگاه های سوخت حسن آباد،‌ ری زمین جاده کرج – چالوس،‌ رجایی شهر، عظیمیه،‌ نور،‌ ملاصدرا و جایگاه اتوبوسرانی در حال توزیع بنزین یارانه ای هستند.

وی بیان داشت: تا ساعاتی دیگر  عرضه بنزین یارانه ای در شمار دیگری از  جایگاه های سوخت استان البرز  از سر گرفته خواهد شد.

اکنون از ۷۵ جایگاه عرضه سوخت در استان البرز ۶۱  جایگاه آنها فعال  هستند.

طبق گزارش‌های رسمی حمله سایبری به سامانه سوخت کشور از صبح دیروز سه‌شنبه  اختلالاتی در عرصه سوخت جایگاه‌ها به وجود آورد و صف‌های طولانی در برخی جایگاه‌های سوخت از جمله استان البرز را در پی داشت.

همچنین همزمان با این حادثه شایعاتی مبنی بر حذف سوخت یارانه‌ای و گرانی بنزین در بین مردم زبان به زبان چرخید و سبب نگرانی مردم شد، موضوعی که با اطلاع رسانی گسترده توسط وزارت نفت، مسوولان کشوری  و رسانه‌های رسمی تکذیب شد و نگرانی‌ها خاتمه یافت.

با این وجود برخی جایگاه‌های سوخت استان البرز تا عصر دیروز شاهد صف‌های به نسبت طولانی خودروها بود و از آنجا که بخشی از جمعیت استان البرز همه روزه به واسطه فعالیت اداری و کاری با خودرو شخصی بین البرز وتهران و سایر مناطق رفت وآمد می‌کنند اختلال در سامانه توزیع سوخت کشور نگرانی در بین آنان به وجود آورد.

تلاش به موقع کارشناسان فنی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز موجب شد تا حداقل۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان تا ساعت حدود ۱۴ دیروز به مدار فعالیت بازگردند.

از آنجا که استان البرز به واسطه راه‌های ارتباطی در مسیر خودروهای عبوری ۱۵ استان کشور قرار دارد، فعالیت جایگاه‌های سوخت در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل کارشناسان فنی برای تامین نیازهای سوختی خودروهای بومی و غیر بومی وارد عمل شدند و جایگاه‌های حساس در کمترین زمان ممکن به مدار فعالیت باز گشتند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …