سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

مشارکت بالای مردم در انتخابات پیام ایستادگی برای دشمن دارد

مرضیه هاشمی شامگاه جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج درهمایش رأی اولی های ستاد بانوان حجت الاسلام رییسی اظهارداشت: چندین ماه است که دشمنان با تبلیغات منفی تلاش می کنند تا مردم ایران را از رفتن به پای صندوق های رأی بازدارند اما مردم ایران از جمله دختران رأی اولی درکنار مادران و خواهرانشان همراه با سایر اعضای خانواده واقوام باید حضورپیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم مشارکت در انتخابات به معنای گوش دادن و تسلیم شدن به دشمنان است، خاطرنشان کرد: شرکت درانتخابات یک تکلیف اجتماعی و شرعی است که نباید به آن نگاه بی تفاوتی داشته باشیم.
هاشمی  یادآورشد: شرکت در انتخابات برخلاف نظردشمنان برای سرزمین ایران فایده دارد پس در ۲۸ خرداد ماه همه در انتخابات شرکت می کنیم تا دولتی قوی و مردمی تشکیل شود و همچنین با دادن هررأی به دشمنان بگوییم که ایران ملتی بیدار و ولایتی دارد.

وی یادآورشد: انتخاب درست درانتخابات هیچگاه پشیمانی به همراه ندارد پس مردم با مطالعه و تحقیق فردی دیندار، شجاع و محکم را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

هاشمی ادامه داد: از نظر دین مبین اسلام زنان ارزش والایی دارند و جریان سازی هایی که برعلیه زنان مسلمان که زیرظلم هستند نه تنها واقعیت ندارد بلکه اقدامات گمراه کنند برای از هم پاشیدن کانون خانواده و کم رنگ کردن نقش تاثیرگذار زنان  درجامعه است.

وی گفت: بازی رسانه‌ای بین‌المللی یک بازی کثیف است که دشمنان از آن برای شسشوی  مغزهای جوانان آن هم با صرف هزینه های سنگین برای کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی انجام می دهند.
خبرنگار و مجری پرس تی وی  با بیان اینکه جوانان ایران ارزش خود، سرزمین، جمهوری اسلامی و انقلاب را بدانند، اضافه کرد: اسلام و انقلاب الگوهای فراوانی مانند حضرت زینب (س) دارد که باید ازآنان پیروی کنیم و درس بگیریم.

هاشمی  تصریح کرد: من با نام اصلی ملانی ایوت در آمریکا به دنیا آمدم و اکنون مجری شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستم که در سن ۲۲ سالگی با شنیدن خبر پیروزی انقلاب اسلامی پس از دو سال تحقیق و بررسی درباره اسلام به دین مبین اسلام مشرف و مسلمان شدم.

وی تاکید کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ماه را در دل و قلبمان حک کنیم چون دراین روز سرنوشت ایران را می خواهیم فقط با انتخاب اصلح و جوهری شدن انگشتمان رقم بزنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …