شنبه , 8 اردیبهشت 1403

طرح رصد آسیب های اجتماعی البرز آغاز شد

اسداله حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در اجرای این طرح  ۴۵ پرسشگر توانمند بومی در شهرستان های استان البرز فعال شده اند.

وی افزود: در همین راستا کارگاه  توجیهی آموزشگران با حضور کارشناسان هر شهرستان برگزار شد و اهم موارد مرتبط با اصول پرسشگری ، حفظ محرمانگی و احترام به حقوق شهروندان مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی معاونت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و با دریافت مجوزهای لازم در سطح کشور در حال اجرا است، افزود: از مردم متعهد استان البرز تقاضا دارم به منظور پیشگیری ،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و دستیابی به داده های ارزشمند در جهت ارایه برنامه های مدون در این زمینه با پرسشگران همکاری لازم را داشته باشند.بدیهی است نتایج این طرح  ملی در تدوین برنامه های پیشگیرانه مبتنی بر داده های قابل استناد در هر شهرستان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

حیدری بیان داشت: سال گذشته نیز در پی تشکیل کارگروه رصد آسیب های اجتماعی ۱۶ پروژه در راستای افزایش تاب آوری اجتماعی، پیشگیری از خشونت و خودکشی ، فرزند پروری مثبت و سایر زمینه های مورد نیاز تدوین  و با همکاری موسسات پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی استان البرز اجرا شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …