یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

استاندار : تامین زیر ساخت های مسکن مهر البرز در اولویت قرار گیرد

«مجتبی عبداللهی »روز یکشنبه در نشست کمیسیون ماده پنج و کارگروه زیربنایی استان البرز افزود: تامین رفاه برای مردم در مسکن مهر مهمترین نیازها در این بخش است.

وی با اشاره به انباشت تعداد زیادی پرونده در کمیسیون ماده پنج و کارگروه زیربنایی استان البرز ، از دستگاه های اجرایی خواست هر چه سریع تر تکلیف این پرونده ها را مشخص کنند.

عبداللهی گفت:  از ابتدای مسوولیتم در استان به مناطق آسیب پذیر و به ویژه مسکن مهر  سفر کردم و از مشکلات مردم با خبر هستم.
وی افزود: متولیان مسکن های مهر در استان البرز باید توجه ویژه ای داشته باشند که مردم از زیرساخت های لازم و رفاه و امنیت برخوردار شوند و روند این امر را تحت نظارت دارم.
عبداللهی گفت: مدیران باید با هم همکاری و همپوشانی داشته باشند چراکه موانع و مشکلات استان به اندازه ای بزرگ نیستند که قابل حل نباشند بلکه نیازمند وحدت و همدلی در این زمینه هستیم.
وی افزود: باید به اقشار ضعیف و کمتر برخوردار استان توجه ویژه ای داشته باشیم و مدیران در این خصوص اقدامات لازم را داشته باشند.
این هفته در نشست کمیسیون ماده پنج استان ۱۷ پرونده و در کارگروه زیربنایی استان ۱۸ پرونده مورد بررسی و اخذ رای قرار گرفت.

حدود ۹۲ هزار واحد مسکونی مهر در استان البرز احداث شده  که بخشی از این واحدهای مسکونی به علت تامین نشدن زیر ساخت ها خالی از سکنه هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …