شنبه , 8 اردیبهشت 1403

استان البرز مقام قهرمانی مسابقات تکواندو مردان کارگر کشور را کسب کرد

رئیس هیات ورزش کارگران استان البرز از کسب مقام قهرمانی کارگران ورزشکار استان البرز در مسابقات قهرمانی مردان کارگر کشور خبر داد.

استان البرز مقام قهرمانی مسابقات تکواندو مردان کارگر کشور را کسب کردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، خلیل عبدالهی، در خصوص این مسابقات گفت : مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور در بهمن ماه به میزبانی استان اصفهان در شهرستان کاشان برگزار شد و تیم البرز با ۳۹ امتیاز بر سکوی نخست مسابقات ایستاد و مقام قهرمانی کشور را کسب کرد، همچنین تیم های اصفهان الف (فولاد امیر کبیر کاشان) با ۳۳ امتیاز و تهران با ۲۶ امتیاز به ترتیب مقامهای دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش کارگران استان البرز افزود: در بخش کیوریگی در وزن اول محمد فرهمند و در وزن دوم پدرام آشوری از البرز رتبه اول را کسب کردند و در بخش های پومسه انفرادی منفی ۴۰سال و یوب چاگی (تعادلی) مثبت ۴۰سال میثم جهانی پور رتبه اول از البرز را کسب کرد و مقام فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات به محمد فرهمند از البرز تعلق گرفت.

عبدالهی، اضافه کرد : مراسم اختتامیه و اهدای مدال ، حکم قهرمانی و کاپ این دوره از مسابقات با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون و رئیس انجمن تکواندو کارگران کشور و سایر مسئولین حوزه ورزش کارگری برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …